MOBILE LEGENDS: BANG BANG NEXT STAR (MNS) - GRAND FINALS TEASER

MOBILE LEGENDS: BANG BANG NEXT STAR (MNS) - GRAND FINALS TEASER

15815 views

668 0
[ MOBILE LEGENDS: BANG BANG NEXT STAR (MNS) - GRAND FINALS ]
.
Acara yang ditunggu-tunggu telah tiba!
.
MNS Grand Finals bakal berlangsung tidak lama lagi di Quill City Mall, Kuala Lumpur pada 1 Oktober 2022 bermula dari jam 12 tengahari.

Wakil dari setiap negeri telah berjuang untuk mendapatkan gelaran pasukan semi-professional terhebat di Malaysian dan kami telah menjemput pasukan top 3 bagi acara grand finals kali ini.
.
Dari upper bracket, pasukan ELX Esports (Selangor) dan Standin (Sabah) dan lower bracket, pasukan Freakout MY (Kelantan). Siapakah yang bakal membawa pulang hadiah wang tunai terkumpul bernilai RM30,000 serta 300,000 Diamonds?
.
Jangan lupa untuk hadir ke Quill City Mall, Kuala Lumpur pada 1 Oktober 2022 untuk menyaksikan MNS Grand Finals bersama @XK Penjahat, @Fredo Sameon, @Daddy Hood dan @Erin KARRA Gaming sambil memberi sokongan kepada pasukan negeri anda.
.
Nantikan pelancaran telefon pintar specs padu dengan harga tak masuk akal dari @Infinix Mobile
.
.
#MobileLegends #MLBB #JomLepakML #AndalahBintangSeterusnya #CommunityHero #InfinixMalaysia #InfinixNote12 #AntiLagLagClub #Onzwithinfinix
view more
You may be like
The video on the site is from youtube, and if there are any infringement or other questions please contact us(wen@ousaa.com), we will remove it within 24 hours.